Våre tjenester
Ta kontakt
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Sammen finner vi gode løsninger.
Følg oss på sosiale medier
Logo & Merkevarebygging
Logo & Merkevarebygging

EtcNor forstår viktigheten av en sterk merkevare, og kan bidra med alt fra en visuell profil med en tiltalende logo til å skape en identitet som bedriften din kan være stolt av.
Hva er merkevarebygging?
Merkevareidentiteten er det viktigste verktøyet en bedrift kan ha.
Nike. Coca Cola. McDonald's. Dette er noen av verdens største merkevarer, som vekker en følelse hos mennesker over hele verden bare vi hører navnet.
Produktet i seg selv er ikke så unikt. Det er den magiske følelsen som gjør disse merkevarene så verdifulle. Denne følelsen er ikke tilfeldig, men et resultat av en årelang merkevarebygging planlagt til fingerspissene.
Alle bedriften må ha ordentlig merkevareidentitet. Dette innebærer logo, en gjennomtenkt fargepalett og ikke minst en særegenhet, noe som skiller din bedrift fra konkurrentene. En unik identitet gir bedriften et fortrinn som kan være gull verdt, som kan være med på å bygge kundeforhold som varer livet ut.
Dine Farger Fonts Design elementer Verdier
La oss ta en titt på Palace Cafe. Her ønsker vi å bygge en identitet som appellerer til det personlige, et sted hvor familier kan nyte god mat sammen. Samtidig ønsker vi at Palace skal ha et snev av profesjonalitet, og fremstå som et sted hvor man kan invitere til forretningslunsj.

Hvorfor er merkevare så viktig?
- Bedriften din vekker en følelse hos kunden
- En gjenkjennelig logo er med på å bygge tillit
- Du blir mer gjenkjennelig for nye og gamle kunder
- En god identitet skiller deg fra konkurrentene

Hvorfor velge EtcNor?
- Vi kan merkevarebygging
- Vi tenker markedsføring før design
- Vi har mye erfaring med brukervennlighet
- Vi hjelper deg med å nå målene dine!
Ofte stilte spørsmål
En logo er alltid en del av en større identitet, bestående av komplimenterende farger, slagord og budskap. La oss ta en prat, så kan vi komme frem til en løsning for din bedrift.
Ikke med mindre du ønsker det. Selv om reklame og annonsering vil være med på å bygge en identitet, har alle bedrifter forskjellige behov.
Forbrukere vil ha et inntrykk av merkevaren fra dag én, men det å bygge en identitet er en kontinuerlig prosess som aldri er over.
Det er fullt mulig å endre hvordan forbrukere opplever merkevaren din, men det krever målrettet arbeid over lang tid.