Få umiddelbare resultater gjennom Google Ads (SEM)
Ønsker du å få traffikk på nettsiden din, umiddelbart?
Hva er Google Ads?
Fordeler med en SEM/Google Ads:
Bygge langvarig og organsik traffik?
Slik funker det
01
Definere Mål og Strategi
02
Nøkkelordforskning og Målretting
03
Annonsering
04
Overvåking og Justering
Er du klar for å skape gode resultater på nett?
Hyggelige tilbakemeldinger
Aud Sevje
Hundesmykker.no
Leo Muhanna
LSM AS
Stine Rustand
Rustand Hundespa & Hundepass
Kjell Fiskerud
BM Production AS
Mats Stenseng
Zynkron AS
Henrik Narvesen
Narvesen Revisjon AS
Ofte stilte spørsmål
Hva er Google Ads Keyword Planner?
Google Ads Keyword Planner er et verktøy som hjelper deg å finne de rette nøkkelordene for dine annonsekampanjer. Det gir deg innsikt i søkevolum, konkurranse grad, og anslåtte kostnader for ulike nøkkelord. På denne måten kan du enklere planlegge og optimalisere annonsene dine.
Hvor stort budsjett trenger man til annonser?
Budsjettet for Google Ads kan variere mye og vil være avhengig av dine mål, bransje og konkurransesituasjon. Du kan starte med et lite budsjett og justere basert på resultater.
Hva er forskjellen på Google Ads og SEO
Google Ads handler om betalt annonsering, hvor du betaler for å få din annonse vist i søkemotor resultatene. SEO handler om å optimalisere nettstedet ditt for å rangere høyt i de organiske (ikke-betalte) søkemotor resultatene. Mens Google Ads gir umiddelbar synlighet, tar SEO lengre tid, men kan gi varige resultater.
Jeg har allerde god SEO, trenger jeg fortsatt Google Ads?
Selvom du allerede har god SEO kan Google Ads fortsatt være nyttig for å øke synligheten din. Google Ads gir øyeblikkelig synlighet og kan komplementere den organiske trafikken din. Dette kan være spesielt viktig for konkurransedyktige søkeord hvor det er vanskelig å rangere høyt kun med SEO.