Få det meste ut av nettsiden din gjennom konverteringsoptimalisering
Oppnå ønsket resultater gjennom optimalisering
Hva er konverteringsoptimalisering
Fungerer nettsiden din slik som den skal?
Fordeler med CRO:
CRO er en kontinuerlig prosess.
Slik funker det
01
Grundig analyse
02
Målsetting
03
A/B Testing
04
Optimalisering av UX
05
Evaluering og Justering
Er du klar for å skape gode resultater på nett?
Hyggelige tilbakemeldinger
Aud Sevje
Hundesmykker.no
Leo Muhanna
LSM AS
Stine Rustand
Rustand Hundespa & Hundepass
Kjell Fiskerud
BM Production AS
Mats Stenseng
Zynkron AS
Henrik Narvesen
Narvesen Revisjon AS
Ofte stilte spørsmål
Hva er CRO?
CRO, eller konverteringsoptimalisering, fokuserer på å gjøre nettstedet ditt mer effektivt. Målet er å øke andelen besøkende som utfører en ønsket handling, enten det er å kjøpe et produkt, registrere seg for en tjeneste, eller fylle ut et kontaktskjema
Hvorfor er CRO viktig?
CRO hjelper deg med å få mer verdi fra trafikken du allerede har. Du kan ha flere hundre tusen besøkende på nettsiden din, men det har liten betydning dersom de ikke konverterer.Ved å forbedre konverteringsraten, kan du øke inntektene, forbedre brukeropplevelsen, og oppnå dine forretningsmål mer effektivt
Hvordan måler man suksess i CRO?
Suksess i CRO måles vanligvis ved å se på konverteringsraten, som er antallet konverteringer delt på antallet besøkende. En økning i denne raten betyr at flere besøkende utfører den ønskede handlingen på nettsiden din
Hvordan vet jeg at jeg trenger CRO?
For å finne ut om du trenger CRO, kan en webanalyse være svært nyttig. Denne analysen avdekker hvordan besøkende bruker nettstedet ditt og identifiserer områder for forbedring.