Øk konverteringer med en skreddersydd landingsside
For deg som skal fokusere på en ting om gangen
Verktøy for Markedsførings- og Reklamekampanjer
Fordeler med en landingsside:
Øke lønnsomheten av landingssiden din?
Slik funker det
01
Målgruppeanalyse
02
Trafikk gjennom Google Ads
03
Fokus på Brukeropplevelse
04
A/B Testing for Optimalisering
Er du klar for å skape gode resultater på nett?
Hyggelige tilbakemeldinger
Aud Sevje
Hundesmykker.no
Leo Muhanna
LSM AS
Stine Rustand
Rustand Hundespa & Hundepass
Kjell Fiskerud
BM Production AS
Mats Stenseng
Zynkron AS
Henrik Narvesen
Narvesen Revisjon AS
Ofte stilte spørsmål
Hva er en landingsside?
En landingsside er en egen nettside som besøkende kommer til etter å ha klikket på en annonse, en e-post lenke, eller en annen digital markedsføring kilde. Målet er å oppmuntre besøkende til å utføre en bestemt handling, som å kjøpe et produkt, registrere seg for et nyhetsbrev, eller fylle ut et kontaktskjema.
Hvordan skiller en landingsside seg fra en hjemmeside?
En hjemmeside fungerer som en digital versjon av bedriften din som skal gi et godt førsteinntrykk og generell oversikt over hva du tilbyr. På den andre siden har du en landingsside som er designet med et enkelt, spesifikt mål i tankene, som å konvertere besøkende til kunder eller leads. Landingssider har ofte færre navigasjons alternativer og er mer fokusert på å lede besøkende mot en bestemt handling.
Hva gjør en landingsside effektiv?
En effektiv landingsside er målrettet, brukervennlig og har et klart budskap. Den bør ha et overbevisende tilbud, en sterk oppfordring til handling (CTA), og minimale distraksjoner. God design, rask lastetid, og mobilvennlighet er også viktige for å holde besøkende engasjerte
Hvorfor er testing viktig for landingssider?
Det er viktig å teste landingssiden din for å forstå hva som fungerer best, slik at du kan maksimere konverteringsratene. Ved å bruke A/B-testing kan man prøve ut ulike overskrifter, innhold, bilder, og CTA-knapper for å se hvilke kombinasjoner som gir best resultat